• Aktuālākais
    • Kontakti
    • Par mums
      • Iestādes struktūra
    • Plānošana
      • Darba uzdevumi
      • Darba plāns
      • Attīstības plāns
    • Mūzikas, mākslas sinerģija
    • Grupas, nodarbības
      • 1.grupa - Ķipari
      • 2.grupa - Kāpēcīši
      • 3.grupa - Bitītes
      • 4.grupa - Kamolīši
      • 5.grupa - Pūcēni
      • 6.grupa - Spurainīši
    • Logopēdes sleja
    • Iestādes padome
      • Konts ZIEDOJUMIEM
    • Dokumenti
    • Jaunajiem vecākiem
    • Vecāku akadēmija
      • Vecākiem. Iesniegumi.
    • Biedrība
    • Privātuma politika
    • Publiskie iepirkumi
    • Vakances
    • Arhīvs
      • 2021./22.mācību gads
        • GADA NOTIKUMI
        • 1.gr.ĶIPARI
        • 2.gr. KĀPĒCĪŠI
        • 3.gr. BITĪTES
        • 4.gr. KAMOLĪŠI
        • 5.gr. PŪCĒNI
        • 6.gr. SPURAINĪŠI
    • Galerijas

    2022./23.m.g. darba uzdevumi

    2022./23.m.g. darba uzdevumi


    Mērķis:  

    1. Radoša, praktiska un iekļaujoša mācību vide, kas veicina izglītojamo zinātkāri un vēlmi mācīties

    2. Izglītības iestādes jaunkoncepta izveide “Mūzikas un mākslas sinerģija” (MMS) sadarbībā ar PIKC Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolu (LMMDV)



    Uzdevumi: 

    1. Pilnveidot mācību vidi pirmsskolā, lai veicinātu izglītojamo zinātkāri un vēlmi mācīties.

    2. Izveidot un ieviest jaunkonceptu "Mūzikas un mākslas sinerģija" sadarbībā ar PIKC LMMDV


    Prioritātes:

    1. Kompetenču pieejas ieviešana

    2. Nodrošināt atbalstu izglītojamo pozitīvai uzvedībai veicinot ieradumu attīstību un vērtību izpratni

     

    Vērtības: Cieņa, atbildība, sadarbība


    Mācību gada sasniedzamie rezultāti: 

    1. 100% pedagogu ir izveidojuši jaunus didaktiskos materiālus mācību satura īstenošanai;

    2. Ir īstenoti 2 pasākumi ar Iestādes padomes un vecāku atbalstu mācību vides pilnveidošanai;

    3. Iestādes fiziskā vide tiek modernizēta un pilnveidota atbilstoši mūsdienu prasībām, ir piemērota daudzveidīgām mācību aktivitātēm;

    4. Novadīta 1 nodarbība izglītojamo likumiskiem pārstāvjiem un pedagogiem par mūzikas un mākslas nozīmi bērna emocionālajā un fiziskajā attīstībā;

    5. Izveidoti vērtēšanas kritēriji izglītojamo attīstības novērtēšanai kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas jomā.

    6. Darbiniekiem un izglītojamo likumiskiem pārstāvjiem ir izpratne par interešu izglītības programmas “Mūzikas un mākslas sinerģija” virzieniem, mērķi, uzdevumiem;

    7. 100% pedagogu organizē, vada vai piedalās pasākumos izglītojamiem par latviešu tautas gadskārtām, tradīcijām, svētkiem, u.c.;

    8. 100% grupās ir izstrādāti un vizuāli noformēti uzvedības noteikumi grupas telpās un rotaļu laukumos


    Izstrādātājs © 2012 IT Līderis